Attitude

och.. utgången i fredags vart trevlig med Petra.

image208

Var först en sväng på Engelen och dansade hej vilt, sen drog vi vidare mot Kvarnen där ena vakten fick för sig att jag var för full, vilket fasiken inte stämde, så jag snackade med vaktchefen men han "litade" på sina vakter sa han och typ struntade i oss fast jag fan i mig inte var för full.. Jävla idioter.

Så efter många om och men och en kvart ute i kylan så sket vi i Kvarnen. Petra åkte hem för hon skulle jobba dagen efter så jag drog själv vidare på Kellys där "min" vakt inte var där såklart utan i Thailand i 2-3 månader.. och dom som stod där kände inte igen mig så jag fick ställa mig i kön.. dessutom för jag hade sån attityd enligt den ena... GAAH vilka idioter det finns.. Det hjälpte inte att Tommy i garderoben känner igen mig, eller alla andra typ, närå. Så jag blev lite ilsk, och dom tyckte jag hade en dålig attityd.. men men.. whatever. In kom jag iaf snabbt ändå för jag trängde mig fram i kön, sen träffade jag en trevlig kille som hette Emil, och såg ut som Edward Norton= Emil Norton :) Tyvärr missade jag han när alla gick ut, men jag hade det trevligt överlag och sen drog jag med t-bananen hem.

Såvaremedet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0