Singel i stan.

Hade en trevlig dejt, men tyvärr kändes det inte rätt. Han känns inte som min typ alls, även om han är jättesnäll och ger mig komplimanger hit å dit osv, men nej inte min typ utseendemässigt eller till sättet. Lite mesig om jag ska vara ärlig, kändes lite tjejig..  Så nej, det blir inget mera med honom. Han ville ses igen,  jag svarade "kanske det" och log. När jag kom hem så talade jag om på msn att det var trevligt att träffa han med, men att jag inte kände någon kemi annat än av vänskaplig karaktär, ingen jag skulle kunna bli attraherad av, sånt känner man ganska direkt, iaf jag.
 
Känns trist, man har ju alltid såna förhoppningar, för på många sätt hade vi ändå en del gemensamt, eller mer än med nån jag mött på ett bra tag. Men man måste ju även känna att utseendemässigt är det någon jag kan tända på, nån jag kan göra barn med, eller i allafall öva med, he he, men inte ens det.

Ållrajt. Ingen fara skedd. Haft en härlig dag i solen, först i min park där jag låg och solade/vilade, sen i Fatburs på en fika med honom på min medhavda filt. Men alltså inget mer på dejtingfronten med honom.

Får se om det dyker upp nån annan vid något annat tillfälle, det är rätt svårt att ens hitta nån som inte börjar prata om vilken ställning man gillar i sängen det första dom gör, men nångån ska det väl ändå vara min tur.

Kommer nog bli rätt skönt ändå att vara singel i sommar. Ser så mycket snygga killar hela tiden nu att jag vrider av mig nacken snart. :)

Kommentarer
Postat av: Smulan

Okej, jag tar tillbaka det jag skrev sist i mailet på Facebook. Nu vet jag hur det gick med det....

2008-06-07 @ 20:41:35
URL: http://smulanspassioner.blogg.se/
Postat av: Leopadhonan her self

japp ;-) sorgligt men sant, men ändå skönt att det är mitt val och inte hans det faller på :)

2008-06-10 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0