Juice å vitlök

Då var helgen avklarad då, trots sjukdom och hostan från hell. Fortfarande sjuk och har sjukskrivit mig tisdag och onsdag när jag skulle jobbat, tyvärr. Hoppas jag slipper halsfluss, det är det värsta som finns, förutom att tappa smaken som jag gjort nu, sen igår. Så jävla trist. Men å andra sidan kanske jag kan passa på att käka min naturdiet när jag ändå inte har nån smak och när det inte känns som nån mening alls att äta..

Selma ligger på bordet å tittar på mig när jag hostar, Kasper är på ballen och jagar flugor. Jag, jag borde ta och dammsuga, så man inte får en allergiattack också mitt uppe i allt... men jag orkar inte nu när jag mår så här. suck.

Har inte varit förkyld på hela vintern och så kommer det såklart nu.. sånt suger ju verkligen.

Nä dags för juice och pressad vitlök!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Att vara sjuk suger,klarat mig än peppar peppar.... hoppas du piggnar på dig snart... kram

2008-06-24 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0