Zzzzzzzzzznark

Oj oj vad veckorna går fort när man jobbar!

Tog några glas vin med Petra och Robban efter shoppingen i fredags, sen en sväng på Kellys där jag träffade lite roliga människor. Ganska tidig kväll, var nog hemma redan vid 2 tiden. Jobbade hela lördag till söndag, och nu ska jag strax iväg igen och jobba från 17+jour till 10 imorgon bitti, sen ledig 2 timmar å sen 12-20 på andra stället.. Tog på mig lite extra eftersom en vikarie var sjuk, och en ville vara lite ledig. Det blir fina fisken i plånkan sen även om jag är spytrött just nu.. ZZZZZZZzzzznark.

Snackade med Linda igår och vi började kolla runt lite på utlandsresor. Vi åker runt den 24 augusti, tyvärr blir det bara en vecka, för varken nån av oss har riktigt råd med två och Linda kunde inte ta ut mera semester. Men det blir nog bra. Ska bli så jäkla skönt att åka iväg. Längtar som bara den nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0