Tack

till alla som stöttar mig efter det som hänt!

Jag är helt slut i hela kroppen och knoppen. Lär bli en lugn vecka. Hade förresten en trevlig kväll på Vindhems skärgårdskryss i måndags, käkade tacos till jag var så propp-proppmätt. Hade inte nån lust alls att åka från början, men det blev trevligt, och jag hade med mig nästan alla mina kära vänner, och vi firade lite ändå att jag fyllt år kan man säga eftersom det inte blev något annat än häcken, misshandel, akuten, och rättsfotografering i helgen..

kräm!  

Kommentarer
Postat av: Cindy

Stå på dig tjejen håller på dig.... Fan fattar ej vad det finns för idioter där ute som ger sig på en tjej en tjej helt fucking crazy.Men de är nog rädda nu he he.... Jopp kvällen blev riktigt lyckad, hade en riktigt kul kväll =)kraaaammm...

2008-07-02 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0