Sug-göra med stora skräcken

Annars håller jag på tvättar och rensar och skall till att ta fram stora skräcken, dammsugaren. Jag hatar den, och katterna hatar den.. eller snarare jag hatar att dammsuga, vilket ni redan vet vid det här laget. Okej, det är något bättre nu sen jag skaffade en ny bra dammsugare, men still, vilket sug-göra..

Sen blir det lite shopping på stan med Cindy. Hoppas den satans vattenkokaren finns på Clarre O, har kollat efter den 2 gånger innan, sen hoppas jag på att hitta några andra sköna ting. Efter det köpa en god ceasar och sätta oss i nån mysig park.. ha ha. Cindy har ingen talan, närå, jag är nog rätt säker på att hon är med på den idén när det är så fint väder ute. :)

Sallad+park= nice!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Va i hela friden...har du inte fått tag på vattenkokaren än??

2008-07-13 @ 03:55:38
Postat av: Leopadhonan her self

ha ha näää fan inte än.. ;-)

2008-07-13 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0