Ont- det gör ont!

Blev ingen skärgård idag tyvärr. Det regnade ju vid lunch och var skitkvalmigt väder. Trist. Hade sett fram emot det, men det får bli en annan dag.

Istället drog vi till Skärholmen och gick runt där och i kungens kurva hela dagen. På vägen dit behagade en geting sticka mig i sidan av magen, vilket gjorde förjääävla ONT vill jag lova. Sen värkte det och jag kunde knappt gå första timmarna för det gjorde så satans satans ont. usch. Kommer inte ihåg att ett getingstick gjorde sån smärta.. Fy å usch. Men har inte blivit biten heller sen jag var liten tur nog, men nu kom den, lurpassade och stack mig, märkte den inte ens, utan det bara small till utav helv**e, och Petra upptäckte att jag hade den på blusen.. Troligen stack den mig igenom den..

Nu är det något bättre. Men det känns fortfarande.

Shoppade lite iaf, en tunika/klänning på Indiska, shampo & balsam på apoteket, en kebabsallad till lunch och lite övrigt smått och gott.

Slutet gott, allting gott- ja om inte getingsticket känns värre imorgon då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0