MISSHANDLAD!! del 3-VITTNEN SÖKES!!

Jag plankade på t-banan hem. Tess ringde och sa att hon hade problem men en glad ton i rösten.. Hon hade killproblem.. ;-)  "Problem sa jag" -Jag har blivit misshandlad i natt av en "vakt"jävel på Engelen... Tess övertalade mig att hoppa av i Ringen så skulle hon bjuda på en tårtbit, jag fyllde ju trots allt år. Ville bara hem, men sen kände jag att okej då, jag hoppar av och träffar henne innan jag åker hem.

Jag kom dit, började gråta igen utanför köpcentret, förklarade, sen fikade vi. Jag tog foton med min egen mobil på alla rodnader och blåmärken, bl.a av handbojjorna. Ont i hela kroppen, högra axeln, handlederna och nacken.

 Åkte hem, tog två lugnande och en sömntablett och sov till nio på kvällen.. Helt slut av alting. Det var min födelsedag det...

Dagen efter, i söndags, mötte jag upp Petra på sös och vi gick på akuten för att få skadorna dokumenterade av en läkare. P hade jobbat natt och var jättetrött och det kändes jättedumt att hon skulle behöva sitta där flera timmar, så jag ringde tjejen jag fick numret av på Engelen, vi hade nämligen planerat in en fika på söndagen kl 16, så jag frågade helt enkelt om hon ville komma och "ta en fika" med mig på akuten.. och prata.. och så att P kunde åka hem och vila lite. Jeanette kom bort ganska direkt, vilken kanon-tjej måste jag säga. Träffats max en halvtimme på krogen, sen sms-kontakt, och så kommer hon bort på sös och sitter med mig i 4 timmar på akuten.

Vi snackade mycket och länge, och fick sen till slut komma in till en läkare, som berättar att deras fotograf inte är där, och att jag alltså måste dit igen, nästa dag.. SUCK. Men hon skrev en remiss till honom och undersökte mig lite snabbt och frågade vad som hänt. Hon var jättegullig och beklagade när jag gick därifrån. Tack, sa jag.

Jag och J var skithungriga vid det här laget så vi åkte därifrån till skanstull och gick på El cocodrilo och käkade god mat och tog några öl. Första dagen jag kände nån smak på över en vecka. Så det var jag värd. Man kan säga att jag tog en födelsedagsmiddag dagen efter istället.. då det inte blev nån sån när jag fyllde..

Dagen efter, igår gick jag dit och fotograferades, tyvärr hade många märken bleknat och blivit gula, men han tog på allt som syntes och som jag bad honom ta på.

----------------------

Nu vill jag be er som läser det här om hjälp! Såg någon det som hände utanför Engelen i fredags 27e juni, natten mot lördag? Så SNÄLLA kontakta mig omgående, jag behöver all hjälp jag kan få i kampen mot det här svinet (svinen) för dom kommer hålla ihop.. (Jeanette berättade för övrigt att den snälla vakten, som försökt skyddat mig, hade fått hot om att han skulle mista jobbet om han skyddar mig från dom andra vaktsvinen........... hennes kille känner nämligen honom... men jag ska försöka få honom att vittna emot dom.. till min fördel eftersom han antagligen sett det som hänt.. )

SKRIV EN KOMMENTAR OM DU PÅ NÅGOT SOM HELST VIS KAN HJÄLPA MIG, SOM VITTNE ELLER OM DU VET NÅGOT ANNAT SOM KAN VARA TILL HJÄLP!!! JAG SKULLE VARA DIG EVIGT TACKSAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0