Hemorrojdkrämer och Alvedon..


Cindy berättade förra veckan att hon sett en dildo.. på... APOTEKET!!! Jag trodde hon skämtade men jag gick in på apotekets hemsida nu och kollade efter lite produkter i andra avseenden, och där såg man minsann, det stämmer;  Apoteket har nu börjat sälja  "sex och lustprodukter" som dom så fint kallar dom.

Skulle vara kul att testa en "gammal" sur expedit på 60 år med frågan om de nya sexleksakerna dom säljer. Om dom är skön och hur dom fungerar. Oj vad dom skulle rodna tror jag, och jag med.. men roligt vore det. :)

Dock skulle jag aldrig i hela himmelen köpa en dildo på apoteket bland hemorrojdkrämer och alvedon, nej dildos hör hemma i en sexbutik tycker jag, på den punkten kommer jag nog förbli gammalmodig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0