Förmodligen har dom en jävligt liten kuk!

Efter det inträffade har jag haft smärtor i vänster axel, nacke och höger sida samt runt handlederna. Tänker på det konstant dygnet runt och kan inte sova.

Är så förbannad, kränkt, ledsen och arg. Hur fan kan man bete sig så här och sen förneka det också? Hur kan personen som säger sig ha sett det, förneka det som skedde? Jag stod utanför Engelen, utanför inhägnaderna och munhöggs med värden som senare kliver utanför grinden och börjar knuffa och ja ni vet allting redan, för att sen slänga mig upp mot elskåpet och bojja mig.

Är det konstigt att man gör motstånd, får panik för man sitter fast, skriker efter hjälp och skriker för att få uppmärksamhet? Är det konstigt tycker ni? Jag gjorde inget som helst våldsamt innan, det enda han inte klarade av var min mun... och det är sorgligt. Vakter borde få höra en hel del under en kväll, och borde vara profesionella och vinka bort det, istället för att gå så långt som den här killen gjorde.

Jag tror inte personen som gjorde det här, eller personen som skrivit kommentaren inser hur det här påverkar en fysiskt och pyskiskt. Dom såg mig som nån slags apa i en bur, för i en "bur" satte dom mig, med bojjor, försökte dessutom ta min mobiltelefon och förhindra att jag skulle ringa mina vänner. Dom har allihopa dessutom gjort sig skyldiga till olaga frihetsberövande vilket jag också kommer anmäla dem för.

Jag mår skit och jag har smärtor,  både utanpå och inuti- jag är kränkt, hela jag. Hoppas dom är stolta över vad dom gjort mot mig. Hoppas dom får  hjälp, för hjälp behöver man när man tar ut sina aggressioner och ger sig på oskyldiga personer. Jag lovar och svär att det här är såna killar som hemskt gärna bråkar med andra likasinnande när dom är ute och super, som gör allt för att mucka, för att visa sina muskler.

Förmodligen har dom en jävligt liten kuk, mår riktigt dåligt psykiskt, och det måste kompenseras genom att misshandla och kränka nån annan.

Jag tycker synd om dig/er! Ruttna i helvetet era oempatiska jävla småkukade mini-hitlers!!! Gå till psykolog! Om inte annat kommer dom få gå dit i fängelset, för där kommer ni hamna allihopa en vacker dag, om ni inte redan varit där, det är bara en fråga om NÄR, var och hur. Såna som ni ska inte vara ute i det fria, och inte jobba som "vakter" eller "värdar". Ni har ingen som helst känsla för service eller för någon annan människa än ni själv. Egoistsvin!

Hur vore det om ni började tänka efter mottot att man behandlar andra så som man själv vill bli behandlad? Nej just ja, det kan bli lite svårt eftersom ni inte har en hjärna, och därmed blir det alltså svårt att tänka.

By the way hade den som misshandlat mig enligt ett vittne "hälsat några andra gäster välkomna" genom att säga; "Bara så ni vet så åker ni ut om ni blir för full." Brukar man inte säga "Hej och välkommen" till sina gäster först och främst!?

Nej, Engelen, vakter och värdar- see you in court (hell)!

Tänker inte lägga mer energi på er nu, jag ska bara göra några anmälningar till, sen får det vara klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0