Not like everybody else

Dagen igår när jag inte skulle gå ut blev en helomvändning framåt kvällen. Tess ringde och ville ha sällskap till Kellys då hon hade fixat barnvakt, så det var bara att hänga på. Träffade dom gamla vanliga Kellys-stammisarna och en massa annat trevligt folk. Mot slutet av kvällen ringde Magnus (loveman) och det var ju inte igår. Så vi möttes upp på tunnelbanan och drog hem till mig. Låg och snackade framt till 7 i morse om då och nu och att vi borde hänga oftare, alltså som vänner. Han är härlig och rolig och framförallt egen, jag gillar såna människor, som inte är som alla andra.

Nu har jag just kollat Miami Ink mitt favvoprogram, och kollar runt lite på nätet för att se om jag hittar nåt fint motiv till min nästkommande tatuering. Får se vad det blir den här gången men det lutar ju definitivt åt leopardhållet. Antingen bara mönster eller ett ansikte som mynnar ut i mönster.. Jag får se vad det blir. Ska hänga med Cindy till east street tattoo nån dag och kolla lite också, men tror knappast dom har nåt motiv som intresserar mig till fullo, det är svårt att hitta det man söker, jag får nog be om hjälp att pussla ihop något så det blir som jag vill. Hört att dom tar 500kr i konsultation, och jag tänkte ta reda på om dom drar av det sen av summan av tatueringskostnaden, annars tycker jag det låter vansinnigt att betala så mycket om det inte handlar om en delbetalning..Då går jag till nån annan i såna fall.

Nä nu blev jag hungrig. Sjukt sugen på bröd, smör och ost och en stor kopp chai. Mums. Affären har öppet i 20 minuter till..hm undra om jag ska orka gå dit eller äta av det som finns hemma.

Jag får nog ta mig en funderare i nån minut.. sen blir det movietime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0