Handikappad

Livet lunkar på i sakta gemak.

Har inte köpt nån ny dator men imorgon får jag sällskap av Cindy på stan och bärhjälp så då blir det nog ett datorköp förhoppningsvis.

Som pricken över i käkade Kasper sönder min andra mobilladdare i lördags så det blev lite panikartat när jag upptäckte det och det kändes som man inte kommer få nån kontakt med omvärlden överhuvudtaget då jag inte har någon hemtele heller... Tur nog fanns en laddare att låna på festen hos Petra i lördags, och nu lånar jag Tess ikväll. Hittade en ny laddare med någorlunda pris som jag köpte nyss på tradera så den kommer väl med posten på onsdag om jag har tur.

Annars är det okej, det börjar bli bättre. Jag börjar sakta ta mig ur mitt hemska vinteride. Det känns som om livet blir lättare igen, iaf dagar när solen skiner- en otroligt skön känsla. Diskar, tvättar och donar, och det är ta mig fan skönt att inte ha dator för ett tag- man får lite gjort- som jag förmodligen inte hade fått gjort annars. Men samtidigt känner man sig handikappad utan dator för man kan inte kolla upp nånting själv utan måste till nån kompis eller be någon om hjälp, så det ska bli skönt att köpa en ny, som dessutom fungerar smärtfritt förhoppningsvis..

När jag köpt dator så ska jag sakta men säkert börja rensa igenom garderoben och sälja kläder och annat på tradera. Min garderob ser ut som ett bombnedslag minst sagt och jag har massor jag inte använder och kläderna bara ligger på hög. För små, för stora, för fula- u name it. Handväskor i lass. Här ska säljas! Så håll utkik på tradera snart efter Leopardhonans auktioner ;-) Du kommer nog kunna göra ett fynd eller två kanske... ;-)

Nej nu har jag suttit här alltför länge och ska vara lite social.

Vi hörs snart- kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0