The fight against röv-vikarna..

Tänkte precis tala om att jag köpt träningskort och börjat träna idag duktig som jag är, när jag fann mig själv sittandes med en mörk chokladbit i min hand, olovligt nära munnen..

Lovade just mig själv att bara äta godis och snacks på helgerna fortsättningsvis, jag får vara hur sugen jag vill, det blir inget på veckorna, för nu måste jag komma i form igen.

Så jag och T2 gick iväg i morse till Eriksdalsbadet och köpte varsitt årskort. Ställde oss på crosstrainern för att sen styrketräna och till sist köra lite trappmaskin, eller även av mig kallad; ta-bort-röv-vikarna-nu-maskinen, för nog kändes det efteråt -det gjorde det vill jag lova.. Får se om man tar sig upp imorgon bitti eller hur det går, även om jag var duktig och stretchade efteråt så bör det ju kännas nånting att man tränat, vilket jag alltså inte gjort på snart ett år. Mitt förra årskort gick ju ut i april förra året.. så man kan väl lugnt påstå att det är dags igen nu.

Ain´t I Good!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0