Snövit eller inte?

Det måste ha varit nåt slags datahaveri här senaste dagarna för int´ fan har jag kommit in heller.. suck. Men men, hade nog inget vettigt att säga ändå antar jag.

Klippte mig själv igen i badrummet nyss, tog bort det längre håret på höger sida, det behövdes helt enkelt.. Även om det var coolare med lite assymetriskt så fick det bli så. Nu ligger tankarna på en tok-blondering eller en toning i den s.k färg jag har nu.. Hm. Lite sugen på att bli blond igen är jag.. och det sägs ju vara roligare så.. ;-) men kanske borde jag vänta lite tills våren eller sommaren kommer när man får liiite färg i ansiktet, annars kommer jag väl gå runt och se ut som en enda stor fet snövit.. Fast snövit är fint det med har jag hört.

(Tack för den Selma!! Hann precis fånga upp en spya på ett papper och lite kom på soffan bredvid mig. Mojsigt..)

Annars bara fint, tränade för andra gången den här veckan med T2 idag. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0