Leopardhonan rekommenderar

dom FEM bästa i min beautybox;

Burt´s Bees- Beeswax Lip Balm;

Helt suveränt för torra läppar. Innehåller bara naturliga råvaror, ej vaselin eller liknande som bara lägger sig läpparna och aldrig går in i huden och gör verkan..
BURT'S BEES BEESWAX LIP BALM, GALET PRIS! PASSA PÅ!
The Body Shop- Almond Oil Hand Rescue Treatment

Absolut bäst i test enligt mig själv- och då har jag provat alltifrån Apotekets, Lancóme, Mary Kay- till blåvitt..
Väl värd varenda krona och superdryg.



Body Shop Almond Hand Rescue Treatment 100 ml


Estee Lauder- Perfectionist Serum

Makalös produkt som verkligen döljer dina bekymmersrynkor.


Estee Lauder- Magnascopic Mascara (eller projetionist mascara)

Jag tycker dom flesta av Estee Lauders mascaror är superduper, ger fin volym och längd och passar perfekt för känsliga ögon!


och sist men inte minst..

Mary Kay- Signature Lip Gloss

Totally Lovely!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0