BiG JoHn

Förra veckan var jag och Cindy på East Street Tattoo för att beställa tid och få lite råd inför Cindys nästkommande tatuering. Efter vi varit där så råkade vi gå förbi Martin Shop- sexaffären på söder som jag velat gå in på sen jag flyttade hit, men alltid glömt bort. Vi gled såklart in och skrattade gott. Shit vad mycket sjuka grejor det finns, men även roliga såklart och även användbara :)

En Big John kanske man skulle införskaffa i brist på en äkta karl- eller vad säger ni? ;-) Uppblåsbar, går att skyffla in under sängen när man inte vill se han längre. Inte behöver man plocka upp hans skitiga sockar från golvet heller, eller bråka om vems tur det är att diska..

Nä Big John är kanske den ultimata pojkvännen?.. Håller käften gör han också så det blir inget bråk..

Vad säger ni? Endast 700 spänn..

image178

image179

Fast jag tror att Big John är bög.. Godammit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0