Vill inte sova och inse att han valt bort Oss.

Men sen tänker jag, nä, kanske ska prova se en film.. Tänk om... han hör av sig ändå.

Vill liksom inte sova, och inse att han valt bort mig, valt bort oss.

Men näe, jag känner ju honom, han kommer inte höra av sig, han är tio gånger tjurigare än mig, och ni alla vet ju att jag är jävligt envis.. så då kan ni tänka er. Har han bestämt sig för att skita i mig så har han.. det har ju hänt förr.

och va fan håller jag på med, ni ser ju, var det inte jag som bestämde att det skulle vara slut? eller? jo, men jag gav honom en chans, som han inte tog, och det känns jävligt ledsamt just nu.. Mirakel kan ju hända, men min självkänsla ligger ungefär på -150 grader just nu så.. och jag- FAAAAAAAAAAAAN- tokgillar honom fortfarande såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0