Snipp snapp snut, så var sagan och året slut..

Treo, omega 3, echinacea, p-piller, antidepp och frukost, nu ska vi se om det botar skallebanken skapad av 5 glas vin i natt. Dock små glas, men ändå. Var ju inte det som var meningen när jag köpte den där bibben igår. Men drickas upp ska det ju och varför inte när man har roligt framför datorn, man behöver ju inte gå ut för att ha kul ibland. =)

Satt uppe å chattRade med Johan i Vallentuna (a.k.a Sven Wolter, Jacob Eklund, Jack Sparrow m.m) över msn till 5 i morse. Herre min je, tiden bara gick så jäkla fort, å jag skrattade som aldrig förr. Han e så jävla bra på att härma olika röster, och gör ju t.ex. sven wolter helt grymt bra och kapten Jack sparrow. =) så vi satt å chattade å snackade tele om vartannat, och skickade röstklipp över nätet till varandra och drygade oss. Ja lite roar dom ----?, hm, hur säger man i talesättet? =)

Sen ringde jag skyddat och fick äntligen tag på darling. Han var som vanligt hos A, och låg nog och sov när jag ringde. Frågade hur han mår och sen frågade han tillbaka hur jag mår.. men han trodde nog jag var nån annan.. Hm,  undra vem!? Jag frågade iaf om han hörde vem han pratar med... och sa som det var att det varit jobbigt när han bara försvunnit.. m.m Jag fick väl ett rätt logiskt svar tillbaka antar jag;

-"Ber man nån dra åt helvete så drar dom åt helvete.." *klick* så la han på. 

Jaha, okej jag kan förstå resonemanget men ändå inte.. Känner mig nöjd ändå att jag fick höra hans röst och att han lever. För jag har varit orolig när jag inte hört nånting alls.. Det var skönt att äntligen få säga hej och prata några ord.

Avslut, jag vet faktiskt inte, men det känns så otroligt mycket lättare i mitt hjärta idag trots allt. Saknar- japp det gör jag, men jag kanske måste gå vidare, han har ju inte visat eller gjort nånting för att få mig tillbaka, så han tycker nog det är bäst han med verkar det som, faktum är att jag är X antal % säker på att han träffat nån annan, känns som det iom att han inte hört av sig en endaste gång, och ändå sa han att han älskar mig månaden innan det..

jaja.

Nu ska jag dricka upp mitt chai sen gå till Globen och handla hårfärg. Måste ju piffa till mig lite inför ikväll antar jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0