trevlans trevlans

Blev väckt av några "okända" nummer.. gah va fan e re nu då tänkte jag.. Men det visade sig att K var på gullmars å ville ha lite sällis på några öl, så det var ju bara upp å hoppa, fem-minuters-make, på med någorlunda vettiga kläder och gå iväg. Tog en naturdiet-bar på vägen så jag iaf fick nånting i magen innan det vankades gratis öl. Blev bjussad på några där mitt på eftermiddagen och hade det riktigt trevlans.

Nu har jag ont i skallen.. Fikat lite och tagit några alvedon, tror jag snart ska hoppa ner i sängen, ta en sömntablett och sova så kanske man vaknar och kan hitta på nåt imorgon för en gångs skull innan man sovit bort hela dagen..

ciaoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0