"Still knocked"

Eeeeeey, jag är uppe! Nu blev ni jävligt brydd va!?
Stilnoct funkar rätt bra måste jag säga! Jag har sovit senaste två nätterna, hyfsat iaf.

klockan är liksom 10 och jag har varit uppe nu sen halv nio, käkat lite tomtegröt, fisit som bara en gud kan, eh jag tror jag är laktosintolerant, shit vad det bubblar i magen.. Men eh okej, till nånting annat. Jo, jag är uppe, men snorar å snörvlar och snyter å nyser, så jag tror jag snart hoppar ner i sängen nån timme till, för sen ska jag iväg in till city å träffa C på lite fika å byta våran "hundrakronorsklapp". Vi kör alltid så om vi byter, vi säger en maxsumma, så köper man en liten klapp för det, känns rimligt, så ingen knatar iväg och handlar för en femhundring, så kommer den andre med en tvål för 25 kr från lagerhaus liksom.. Lite roligt att byta julklapp med vännen och önska varann god jul. Får se om jag kan lura i henne nån middag och några jul-öl nånstans också.. ha ha.. :) Vore mysigt.

Igår fick jag faktiskt en klapp av söta Petra också. Fick ett par fina röda trosor från Twilfit och en leopardscarf i brunt med lite glitter i, skitfin såklart, så den ska jag använda idag när jag går på stan. Fick också en söt liten grej som man hänger på nycklarna som det står Sara på. ;-) Tack gumman vad söt du är! Hon fick visserligen en liten grej av mig också häromdagen, men jag tänkte det både som en liten julis och present för hon alltid ställer upp och bjussar på både mat och vin titt som tätt efter vi blivit grannar. Tänkte faktiskt inte att jag skulle få nånting tillbaka, för jag får ju alltid massa saker av henne. Hon fick iaf en knallrosa söt liten spargris med vita pricker som jag köpte på Mique, för Petra är en slösa och jag tänkte att hon skulle få en pik och börja spara lite också istället för att köpa 5 nya tunikor varje gång hon går förbi en butik.. ;-) Hon hade inte lagt något i grisen än, bara hon matar den innan hon åker till Ö-sd iaf, annars kommer den ju vara tokhungrig när hon kommer tillbaka om några veckor.. :)



Kommentarer
Postat av: Sandy

I told you! Stilnoct is the shit för mig iallafall...sover väldigt bra på dom. Hoppas att det vänder lite nu iaf. Får du rätt dygnsrytm är väl det en början...

2008-12-22 @ 18:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0