Reduxin-dieten..

Just det, fick hem mina Reduxin igår. Tabletter som gör så att all stärkelse i maten (pasta, ris m.m) omvandlas eller vad det nu var till nåt annat och bla hej bla ha, så man ska gå ner i vikt lättare..

Bra för jag är sjukt tokig i kolhydrater, och all mat med den hemska stärkelsen.. såklart.. nu på vintern. Försöker skärpa mig och just nu har jag varken mjukt bröd hemma eller smör.. men ost och hårdbröd.. ;-)

Jag är så dålig på att lura mig själv..

Ska försöka gå ut och promenera mer på veckorna också, men just nu är det svårt. Allt känns tungt, trist och jobbigt bara. Så vi får väl se om Reduxin hjälper mig något eller ej.. Förmodligen bara nåt skit jag lurats att köpa, men va fan, allt är värt att testa just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0