Man får försöka skratta (supa) bort skiten.

Tack för alla kommentarer och allt stöd från er mina kära kära vänner.

Just nu orkar jag inte prata med nån alls förutom dom närmaste här. Är glad att jag har P som bor alldeles bredvid mig iallafall, så lätt att bara slinka över dit när man mår skit, sen mår man lite bättre igen. Man får försöka skratta bort skiten.

Och nej Petra, jag ska inte dricka alkohol nu, men tack ändå för glaset igår och sällskapet på Bamses pizzeria. Det där jävla röv-vinet som du köpt nu är ju helt enkelt superbt!! Ska inhandla en egen bib nån dag när jag orkar gå på bolaget.

By the way kom pizzan upp lika fort när jag kom hem igår efter prommis fram å åter till Gullmars. Det är något med vissa pizzor jag inte tål, det där jävla fettet som dryper.. usch, mådde inget bra efteråt, eller så försökte jag bara spy ut alla känslor, men det funkade inte..

Förresten, käkar inte Bamse honung?



Kommentarer
Postat av: Petra

Så lite så gumman...Bara att komma över när som helst du vill, det vet du!

Å ja, vinet är farligt gott... Synd bara att man ska se ut som euforisk Linda trosing när man druckit det...hahahah...ja herregud...

Jaja...ska jobba vidare här...skittrött idag, höll inte på att ta mig upp imorse....fattar inte hur jag ska palla ända till kl 20 ikväll....

Men vi hörs sen gumman...ring om det är nåt!! Kramkram!!!

2008-12-05 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0