kuka soppa

Tur nog tvingade Jenny mig att åka bort till henne igår. Satt och grät här hemma och det lät säkert värre än vad det var, men visst, jag är inte så glad för tillfället, nej.  Däremot är jag glad att hon övertalade mig att åka dit, för det är jobbigt att sitta här och tänka på jag och Darling satt här omslingrandes i soffan och gosade, och jag har fortfarande inte fått någon som helst respons. Fruktansvärt dålig stil..

Åkte dit, osminkad å dann, och vi beställde pizza, hör å häpna. Det här är helt jävla sanslöst, det var för mig andra dagen i rad. Usch- förut åt jag pizza max 1-2 gånger i halvåret, och nu två dagar i rad.. Fy fan vad äcklad jag blir av mig själv. Men jag höll mig till en halv iaf denna gången, vi delade, och det var mitt förslag, för jag kände att det inte kändes helt okej att käka pizza två dagar i rad när man redan går runt och ser ut som en strandad val.. Och det är faktiskt nästan ett måste när man åker till henne, på kvarnbergsplan i Huddinge, för dom gör dom godaste pizzorna jag smakat i Stockholm, så.. hm, det får bli min ursäkt. Punkt.

Glad att jag åkte dit som sagt. Vi käkade gott, drack några glas rött och spelade Jennys favoritspel, melodifestivalspelet, ingen aning vad det heter, det kanske heter så.. Ha ha.. och kan ni tro, jag ledde till och med ett tag. Det trodde jag aldrig nånsin, då J är schlagerdrottningen själv.. ;-) 

Det var iaf trevligt och jag fick tänka på nåt annat och komma bort ett tag från den här jävla soffan jag suttit i alltför länge.

Nä nu ska jag ta å kuka till en potatissoppa med lök och morötter- den jag gör är så himmelskt god att ni bra gärna hade velat varit här å smakat.. ;)


ciao bellos å bellas..


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kanske du som jag, springer på helt fel pojkar. Men som jag säger, jag överlever, jag har ju katt :)



Och du, pizza två dagar i rad lät skitgott skratt

2008-12-06 @ 18:09:04
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0