kärringjävel

Mitt tålamod exploderade just. Preciiis när jag kräkts en andra gång för ikväll, och lagt mig och försökt komma till ro fick jag klä på mig igen och klampa barfota ner till grannarna som trodde dom hade rave i lägenheten.. Plingade på 6-7 gånger allt jag hade på dörren. Hade förväntat mig att nån snorunge skulle öppna, men en kvinna i 40årsåldern öppnar, stinker sprit och jag frågar om hon vet att klockan är 3!? Näerajj, e ren? Ja då ska vi sänka lite.. mmm gör det, nästa gång ringer jag hyresvärden!

Techno i all ära, jag älskar det, men inte här, och inte nu. Ta eran bas och stoppa upp i röven!

Har jag blivit kärring eller?

Förut kunde jag ligga och irritera mig flera timmar på grannar som störde, utan att säga nåt, ja förutom att banka i väggen ett antal gånger, då brukar dom flesta inse att dom ska sänka ljudet.. Men inte hon, en granne i Östersund för 10 år sen.. Jag fick nog helt enkelt och bestämde mig för hämnd, gick och stoppade in en tandpetare i låset när dom drog vidare, så tjejen fick ringa låssmeden när hon kom hem morgonen därpå..

Så kan det gå! Jiddra inte med le leopard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0