I´ll survive.

och åter igen vill jag bara säga, efter att ha snackat med en bekant på msn, att detta är min blogg och mina känslor. Jag ventilerar när jag både mår bra och dåligt, och gillar man inte det jag skriver så behöver man inte läsa.. det är ju helt valfritt.. Jag vet att jag kanske skrivit mycket om M, och varit lite för öppen kanske, och om mina känslor inför allt som varit, men jag mår bättre när jag får skriva och nej, hela världen läser inte min blogg. De flesta som läser den är vänner eller bekanta, och dom vet ju allt ändå så.. tycker lite att det kvittar faktiskt.

jag överlever nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Okänd

Du gör rätt som ventilerar.

Själv är jag i en liknande fas, men jag har hela tiden gjort felet att inte berätta ett skit för nån, och jag törs nästan påstå att jag mår snäppet sämre.

Observera att jag skrev "nästan", för jag kan ju inte påstå annat iom att vi inte pratat om detta irl... ;)

2008-12-21 @ 00:47:54
Postat av: Susanne

Ja du gör helt rätt som ventilerar ut. Sååå dramatiskt är det inte heller att man känner "hur kan hon gå ut med det". Du är sårad och du skriver väldigt reflekterande, både med analys på dig själv och andra. Intressant tycker jag. Alltså inte intressant att du råkat ut för det - utan att du bearbetar det. Du skriver ju som andra känner i liknande situationer. Och det händer alla. Men alla ska knipa igen och vara "oberörda". Men det är de ju inte. Så jag tycker du är befriande. Din blogg känns äkta.

2008-12-21 @ 16:57:52
URL: http://ultrabestis.blogspot.com
Postat av: Leopardhonan

Tack Susanne kan bara hålla med om att din blogg känns äkta och intressant den med!! TAck okänd!!

2008-12-22 @ 10:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0