Bu eller bä?

Hade inga planer alls på att hitta på nåt imorgon, faktum är att jag tänkte fira själv, här hemma med katterna, bara jag, dom och soffan. En aning tragiskt kanske vissa tycker, men jag tycker Nyårsafton är så överskattat, precis som alla andra röda dagar..

Var i city i eftermiddags med Cindy och köpte svarta "fin-byxor", jeans och skor, allt för 649 kr.. Fynda e man bra på :).Okej det blev en bib (bag in box) också ifall att det händer något otippat imorgon. Fick ju lite pengar i jul så jag tänkte passa på att unna mig att shoppa lite annat än mat för en gångs skull.. Och det blir nog partajj imorgon ändå, fast jag tänkt nåt annat.

Jenny och Anna kommer hit när dom slutar jobba och sen drar vi på fest med antingen Ztaphy å co eller Petter å co, vi får la se hur det blir, vad som känns skojjigast. Men Harry B James och sen Rocks låter helt okej för mig! =) dessutom bor ju Staffan granne med mig så det blir nära och bra känner jag och längesen vi sågs. Så det vore skoj.

Helst av allt hade jag velat fira med pojkvän, och trodde det skulle bli så i år. Jag såg mig och darling fira tillsammans och skåla in det nya året ihop vid midnatt. Men nej, han är inte min längre, vet inte om han är nån annans heller, vet ingenting för jag har inte hört nånting ännu. Inte ens ett God Jul tillbaka, och det känns ledsamt såklart.

Det är jobbigt att inte veta, för det känns ändå som han vill hålla kvar mig när han varken säger bu eller bä.. och i och med det så håller även jag fast vid honom även om det sakta börjar bli lite lättare nu.. att släppa taget.. för jag antar att jag måste det- eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0