Du kommer aldrig få såra mig igen.

Jag orkar inte längre. Han var online, jag frågade vad som hänt, var han varit, vad han håller på med? Att jag är orolig.

Han loggar ut. Jag ringer mobilen, mobilsvar precis som senaste dygnet, så jag ringer hem till hans föräldrar och frågar om han är där. Hans pappa svarar och jag säger att "hej, förlåt att jag ringer så sent, det är Sara, är M där? Hans pappa frågar vem Sara är (även om jag vet att hans mamma vetat om mig..) och frågar om det är mycket viktigt;

-Ja, det är mycket viktigt.

Han kommer tillbaka och säger att M sover, trots att han precis varit online för 3 minuter sen.

---------

Nu är måttet rågat, droppen har runnit över, mitt hjärta orkar inte mer och inte mitt psyke heller.
 
Du kommer aldrig få såra mig igen. Aldrig. Jag orkar inte mer. Raus.

Jag ville inte att det skulle bli så här, men vad gör man när ens pojkvän inte ens kan svara i telefonen; jo man gör slut via sms, sorligt nog.. förjävligt sorgligt och jag är ledsen som i mest ledsen just nu.

Svarar jag inte i telefonen på nån vecka så vet ni varför kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0