Can´t get no sleep.

Kan inte sova. Ligger bara och tänker på dig och önskar du var här. Att du snart ska ringa och att du snart kommer hit och håller om mig igen. Att du säger förlåt, att jag säger förlåt. Att allt blir bra, bättre än nånsin. Det kanske inte skulle fungera igen, jag vet inte, men jag saknar dig så det gör ont just nu och tårarna bara rinner.

Jag har inte heller varit den bästa, sagt saker bara en fjortis säger, men jag har varit så arg och frustrerad. 

fan fan fan, fans jävla skit.
 Jag hatar det här.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du kommer inte gilla min kommentar. Men jag tycker du förtjänar bättre. Han behandlade dig aldrig bra och med respekt. Att hela tiden försvinna och göra ngn osäker bryter ner en. Och då blir man osäker och tar bort bit för bit av sig själv. Allt för relationen. Du är en fin tjej, snygg och rar. Det finns killar där ute som skulle älska dig och VÅRDA dig. När du väl har det sen så kommer du tänka hur 17 du längtade till ngt sånt här. Det har varit rörigt och så här sen er början. Och allt jag känner är att jag vill hoppa in och skrika STOPP. För så var vår början och det gick åt helvete. Början SKA vara rosa fluff! Det sätter spår sen. Sök inte relationen i sig, sök en man som verkligen, verkligen älskar dig...och vårdar det. Som VILL kontakta dig, som VILL vara med dig och VILL bygga på bra kommunikation. Nu hatar du säkert mitt inlägg för det går emot ditt hjärta just nu. Men jag kallar främst till ditt förnuft. Du förtjänar bättre.

2008-12-08 @ 12:25:30
Postat av: leopardhonan her self

Tack susanne för din kommentar. Jag förstår precis hur du menar, och jag försöker tänka så, men känslorna säger nånting annat när man ligger själv på natten och saknar.. så e det bara.

2008-12-08 @ 17:33:27
Postat av: Smulan

Jo nog känner man igen sig alltid. Skulle kunna ge hur många bra och stöttande tips som helst, men känslor rår man inte på. Jag kommer mycket väl ihåg tomheten man känner, fastän man har hur mycket "kul" som helst att göra. Susanne har helt rätt i det hon skriver.

2008-12-08 @ 20:30:13
Postat av: Susanne

Jag vet....dessa nätter. De får en att tänka massor...tyvärr.

skickar en kram till dig

2008-12-08 @ 22:11:13
URL: http://ultrabestis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0