Att spy av trötthet.

Nu vet jag varför jag bara satt och grät igår. Jag var bakis, jag var trött, jag är visserligen ledsen, men jag börjar bli sjuk.
:(
Idag gick jag på jobbet, hade sett fram emot att jobba och det var trevligt att komma dit och träffa dom boende som jag inte sett på typ en månad. Dom var glada att se mig också och det var jättekul att vara där.. ett tag.. tills jag blev trött...are..

Vi bakade pepparkakor och lussebullar, sen lagade jag middag och sen åt vi. Sen var jag så trött att jag blev spyfärdig.. Kunde inte varva ner, men ändå så trött att benen höll på vika sig. Svetten bara rann och huvudvärken från hell. Gick hem 1½ timme tidigare, promenerade hem, och höll på att kräkas ungefär varannan minut, men höll mig tills jag kom innanför dörren hemma. Åh hej å spy upp all skit. Shit, vad illamående jag blev. Så även om jag tvekade var det bara att överlåta morgondagens jourpass till en annan vikarie och jag får nu massor av mindre pengar i plånboken i januari, men va fan gör man?

Har ni varit så trött att ni spyr av trötthet? 

I have and I hate it.

Jag känner att jag har feber och var tvungen att lägga mig pronto när jag kom hem för att vila. Sen kom Petra över nån timme å sällskapade, men nu mår jag kasst igen och svetten rinner. Usch. Damn it, kan man aldrig få må bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0