Meningslöst hiss-snack

När jag kom hem fick jag sällskap i hissen av en manlig granne runt min ålder.. Det är alltid lika komiskt hur vissa känner sig tvungna att säga nåt fyndigt när man står i hissen tillsammans..

-Hej!
-Hej Hej!
-Det var en enorm väska du har..
-Ja visst sörrö, den är ju nästan större än mig den här. Femhundra spänn oxå, så det var ju bra. Jag kan ju packa med mig en kompis i den här om jag vill också. (he he *host *tillgjort skratt*)
-Ja verkligen! (hö hö *host *med lika tillgjort smile* *eller så ville han bara flirta med mig..)
-Nä det bllir bra det här, nu blir det åka av!
-Ja. Ha ha. Trevlig resa då!
-Tack tack, Hej då!
-Hej då!




Zznaark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0