Fix å trix

Idag har jag varit hemma från jobbet. Ja, jag har faktiskt sprungit på stan någrat timmar, ska man väl inte göra antar jag, när man är hängig och har ont i halsen, så himla trött nu, men anledningen var att jag kom på att jag behövde köpa en ny resväska tills vi ska resa iväg.

Hittade en billig stoor sak, som man t.o.m kan bygga ut ytterligare, för bara 520 spänn. Så det var ett bra klipp. Köpte även ett par svarta klackskor på Skopunkten som jag kan ha när jag ska vara lite finare, men ändå bekväma nog att gå i en dag på shopping också.

Sen köpte jag en träns med blont äkta hår på Tai Mahal för 300, som jag ska prova limma i imorgon. Så nu kära Tess får du se mig i långt hår snart igen. :) Måste avboka klipptiden hos frisören på fredag, för nu har jag bestämt mig för att det ska få bli långt istället. Den här gången ska jag försöka härda limmet med hårblåsen.. får se om det håller lite bättre. Annars håller det så länge det håller..

Bilder kommer när jag fixat å trixat till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0