Otrevliga ordningsvakter- rauuus!

Bio och ta några öl för mig och Cindy blev inte riktigt som planerat.. fast det var väl ingen som trodde nånting annat heller!?

Okej, bio gick vi ju faktiskt på, och ja, några öl blev det, men till dom där "några" ölen så blev det även två 4:or minttu var, så det slutade med att vi blev rätt dragna. Var på Göta Källare kvällen till ära. Fick inte komma in på Kellys p.g.a den där jäger-i-väskan-historien, suck, försökte övertala honom igår att det inte var min flaska, men nä jag var inte välkommen dit nu på "en tid". Vad är "en tid" då undrade jag? Handlar det om en månad, ett halvår? eller vad? Blir ju fan knäpp nu när jag inte får gå på mitt favvo-sunk-hak, snyft, men jag får väl skylla mig själv antar jag.. Han kunde inte svara på det men medhavd sprit var alltså inte tillåtet på stället där det fan går omkring kriminella idioter helt öppet och fritt, och folk som bråkar och är allmänt stökiga. Vad gjorde jag? Jag tog en hutt jäger ur en flaska, sen var det alltså kört. Stammis som jag är så tycker jag han borde ge mig en varning och sen om det händer igen kanske ge mig ett besöksförbud i sådana fall.. men nä rå. Vakt-tönt. Kan inte vakt-Micke komma tillbaka så det blir nån ordning igen?

Well, ja vi gick ifrån Kellys efter mitt inte så effektiva övertalningsförsök tydligen, och på väg därifrån kom två snubbar med gratisbiljetter till GK som vi tackade och tog emot. Varför inte tänkte vi.. När vi kom in kände vi oss jävligt malplacerade. 23års gräns men det kändes mer som 18 ett tag, och såna skrikiga småbrudar orkar jag ärligt talat inte med, men bestämde oss för att göra ett försök. Det var ju bra musik som spelades av 2st dj:s så det blev ett antal öl, minttu och dans, och vi hade det faktiskt jättekul där i källaren. :)

Idag är jag så fruktansvärt bakis att jag inte varit med om värre på väldigt länge. Har legat exakt hela dagen förutom när jag gjorde ett försök att käka mat men som sedan kom upp lika fort igen, och en huvudvärk utan dess like. Nu har jag varit uppe en timme, käkat två hårdbrödmackor men känner att skallen värker av att sitta framför datorn, så det blir väl till att gå och lägga sig igen.

Jag som tänkte kolla på en film, för bio med greken blev inte av ikväll, han skulle på nån indisk fest istället så vi sa imorgon preliminärt. Vi får se om han hör av sig eller inte efter att jag min dumma jävla fylle-idiot såklart ringt å messat i fyllan. Alkolås nästa som sagt. GAH vad jag inte gillar mig själv ibland när jag är full.. Förmodligen inte heller den vakt på GK som jag skällde ut och tyckte skulle byta jobb och förpassa sig till Vitlöken i Vårberg istället.. eller varför inte ett kontorsjobb!?

Varför är nästan alla vakter så djävulskt otrevliga?
Har dom noll tolerans och ingen som helst servicekänsla kanske dom borde jobba med nåt annat än ett serviceyrke som det faktiskt är. Blir så less på ignoranta ordningsvakter som tror dom är något och bara är otrevlig helt utan anledning, det händer otroligt ofta i Sthlm enligt mig och andra. Usch på er! RAUS!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

haha hade ni minttu i väskan nu ;P hehe , ja du vakter e som dom e, hörde att 3 blivit kidnappade från backslickkvarteren nyligen, så reagerar dom om dom inte får bli insläppta på sina hak, ajja d löser sig, nästa helg blir det utgång för Mary igen, efter denna myshelg me chrissa mfl ^_^ ps. minttu E SÅ GOTTT!!!!! kraaam

2008-04-13 @ 11:21:39
Postat av: Leopardhonan

Haha rätt åt dom. Dom behöver troligen bli kidnappade innan dom hajjar vinken.. så mycket diskriminering å sånt skit som vakter håller på med- sånt suger! Så fram med piskan, kasta in dom i en isoleringscell utan mat i en vecka.. säger jag! punkt.

2008-04-13 @ 14:04:21
Postat av: Leopardhonan under cover

psst.. säg inget- det var jag! :) jag har dom i garderoben! dsst..

2008-04-13 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0