Allt var en dröm..

Jag hade sex med en kille som jag sen skar halsen av med min vässade nagelglasfil.. sen skar jag halsen av en massa fler, både barn och vuxna, men inte mörkhyade barn. Jag tyckte dom hade varit med om nog mycket skit i livet. Vi var i ett hus och i vissa salar hade dom lektioner som vi fick smyga förbi. Ett tag var jag ute och haffade några tjejer att ta livet av..

Jag skulle flytta också mitt i allt, min f.d styvfar hjälpte mig, med motorcykel och ett lass bakom. Jag var livrädd där bak på motorcykeln och planerade att döda honom så fort han hade hjälpt mig, men jag tänkte att det får gå eftersom mamma hade druckit och han var den enda som kunde köra.

Efter ett tag kom jag på att vi glömt katterna, så då åkte vi tillbaka och hämtade dom. När jag sedan kom fram till min nya lägenhet, som var min gamla gymnasielägenhet, så visade det sig att den var upptagen och att jag inte kunde flytta in förräns om två veckor. Jag öppnade och tittade i bagaget så hittade jag inte katterna, panik, men min syster sa att dom hade frysit ner dom för att dom skulle få plats. Katterna såg ut som kanelbullar och vi skulle prova värma upp dom och hoppas på att dom levde. Jag tinade upp ena katten, och den rörde sig och den var svart- det var Selma, fast hon såg ut som en rensad svart fisk med geléögon, helt livlös men ändå vid liv. Jag var helt förskräckt att dom hade frysit ner dom sådär, men syrran försäkrade mig om att dom fryst ner dom i "delar" och att det nog skulle gå bra.. Kasper överlevde ej, och sen visade det sig att Selma också dött, så vi spolade ner dom i toaletten och jag var utom mig av sorg. Grät och grät men tänkte att det inte var så mycket att göra något åt. Tänkte att jag får ta hand om den där chokladbruna perser-kattungen istället som var sjuk som fanns i ett hus vi höll på städa.
image225 Kasper och jag.



image226 Selma gotjejen.



Jag kan säga att mina drömmar är äckligt verkliga och jag drömmer ofta mardrömmar, till stor del pga den medicin jag äter, och jag blev otroligt lycklig när jag vaknade och insåg att mina katter låg bredvid mig levande som vanligt..



"Drömtydning":

*Jag ser för mycket på skräck
*Mina katter betyder nästan allt för mig
*Jag litar inte på människor
*Jag är arg på min f.d styvfar
*Jag litar definitivt inte på killar..
*Jag har en massa underliggande aggressioner...



Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Smulan

Kan inte komma ihåg nån dröm jag haft på hur länge som helst. Eller jo jag hade en imorse. Oftast blir jag väckt innan jag drömmer. Din var ju helknäpp (som drömmar brukar vara), men drömtydningen kan nog stämma ja.

2008-04-16 @ 21:54:00
URL: http://smulanspassioner.blogg.se
Postat av: Sandy

Haha, jag kan relatera till sjuka drömmar...mina är oftast om att jag inte kommer fram till mitt mål och att det händer så sjuka grejor på vägen...
Hmmm... undrar just vad det betyder?!

2008-04-17 @ 09:56:42
Postat av: Cindy

Ja verkligen en helskum dröm .... kommer ihåg min dröm med monstret i alien du vet den som sprättar upp magen på en kille i ettan.... ur mitt duschmunstycke kom det ju ett sånt huvud som började sjunga elvislåtar... helt sjukt blev så jäkla arg o bankade den i väggen för att den skulle sluta hi hi jämt helt normalt när man drömmer hur sjuka drömmarna än är. =) ha ha

2008-04-17 @ 16:54:15
Postat av: Smulan

Finns ingen som kan drömma så sjukt som Cindy haha

2008-04-18 @ 10:28:39
URL: http://smulanspassioner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0