Pinglorna två/Varning på stan!

Snacka om crazy biaatches, jag pratar givetvis om mig och Linda.

Haft några helt underbart  roliga dagar tillsammans. Har inte skrattat så här mycket på riktigt riktigt länge som jag gjort dom här 3 helgalna kvällarna med Linda. Är inte bara hes av förkylning nu utan av allt skratt och tok vi haft för oss, ja sånt som bara vi kan..

Grönan, Karuseller, Skrika, Onyttig GOD mat varje dag, Skratta, Alkohol, Kvarnen, Dansa, Snygga Karlar, Dansa, TjejHångel, Käka snabbmat, Asgarva, Sova, Vakna, Kolla film, Alkohol, Skratta, Kellys, Rocka, Alkohol, Hångel, Sova, Skratta. 


Vi två tillsammans då är det  varning på stan så att säga. ;-) Vi är helt galna tillsammans. Så e det. Men roligt galna. Kanske tur vi inte bor i samma stad längre, då skulle vi väl skämma ut oss totalt.. Men troligen har vi säkert skämt ut oss så många gånger ändå tillsammans så det skulle nog kvitta ändå.. ;-)


Det här behövdes sannerligen efter allt ledsamt på slutet. Yeahhj.


**Tack Linda min snäcka, saknar dig redan också!!**



               

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Fan vad Linda är snygg i håret..

2007-09-05 @ 17:09:49
Postat av: Leopardhonan

JA hon är jättefin i håret! men JAG då din mupp!! säg att jag har fina läppar åtminstone dåå =) ha ha

2007-09-05 @ 23:19:46
Postat av: Agnetha

Ibland kanske du inte får någon komplimang för att det är så klart och tydligt att att du är galet snygg. Och ja du har härliga snygga kuksugarläppar:)

2007-09-06 @ 15:06:37
Postat av: Leopardhonan

haha du är rolig du gumman. Ja vad man kan göra med dom här läpparna deee du :)Du har bra läppar du med puman! kyssvänliga ;-)

2007-09-06 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0