Garlic supreme

En dag som denna skulle jag velat ha lite alkohol hemma, ja, ifall att jag skulle vilja hitta på något senare. Ifall att jag skulle piggna till och få för mig att jag är frisk fast jag inte är det än..

Är så fruktansvärt less nu på att ligga hemma efter en hel vecka i influensa eller förkylning med extremt halsont eller vad det nu är nån äcklig människa har smittat mig med. En timme till bolaget stänger, men jag orkar verkligen inte gå ut nu. Så vi får väl se ikväll vad som händer, om det blir jag+soffan=sant eller något intressantare. Förhoppningsvis något intressantare, men jag känner ju min kropp och nu säger den vila vila vila och inte festa festa festa...

Jag dricker iaf min juice med pressad vitlök i, det är min egna lilla huskur, och jag lovar att det hjälper, även om man inte luktar som kardemumma sen.. Med andra ord borde jag kanske hålla mig till soffan ikväll med tanke på mina medmänniskor.. eller så kan man ju gå på Bröderna Olsson som är känt för sin mat och drinkar med vitlök i.. då är det ju fair game liksom att komma å stinka..
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Undra om MEGAstarka drinkar funkar mot bacilluskerna? Det funkar iaf mot illfällgt deppiga stunder.
Mixar man det med vitlök och bjuder hem några polare kan man ju låtsas att man är på Bröderna Olssons :)

2007-09-25 @ 19:15:36
URL: http://www.metrobloggen.se/bajenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0