Chocolate

Vad är det för tråkmånsar till kompisar jag har som aldrig kommenterar i min blogg, eller iaf väldig sällan??
skärp till er för faan. ;-) Eller så är det väl inte så mycket att kommentera kanske. suck.

Och varför blev jag så satans sugen på choklad just när jag kommit hem från affären och klätt på mig myskläderna och satt mig framför datorn igen? Köpte vindruvor som jag mumsat upp, det var då jag kom på mig själv med att tänka att jag är duktig som äter vindruvor istället för choklad.. Och det var ju smart, för efter den dumma tanken kan jag inte sluta tänka -på choklad.. Å vems fel är det då? Jo, det är hösten. Allt är höstens fel. Mörkret. Jo det är så. Får ett extremt kolhydratsug när hösten smäller in. Gaaah! Jävla höst.

Jag vill ha choklaaaaaaad.


Kommentarer
Postat av: Sandy

I´m a chocoholic tooooo!!! Speciellt nu, jävla hormoner, hehehe! Ska iväg och handla sen å då blir det en "liten" kaka av det bruna, krämiga knarket. Så, nu har du en kommentar i bloggen oxå! Krääääm!

2007-09-25 @ 12:08:43
Postat av: Leopardhonan

tackar tackar :) kram kram!

2007-09-25 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0