Waisted-on-rödvin-kind-a-night

Är det någonting jag skulle vilja ha på min mobiltelefon så är det alkolås. Där man blåser in först, så räknar mobilen ut hur mycket man druckit och så kan man ställa in vid vilken gräns man inte får ringa folk.. och en senaste tidspunkt på natten kanske också vore bra att kunna ställa in..

Nånting annat jag också skulle önska ha på en framtida mobil är en knapp där man kan spela in det man säger till andras telefonsvarare.. om nu alkolåset av nån konstig anledning inte skulle funka... så man vet vad fan man sagt dagen efter.. ;)

Jag vet att jag ringde och berättade att jag saknar.. det vet jag. Men jag skulle gärna velat höra idag vad jag sagt, så kanske man inte gör om det nästa gång man råkar bli lite waisted på rödvin. Satt hemma och mary å jonas var här på besök och vi kollade på filmen Parfymen.

Filmen var bra, och sällskapet också. Några glas vin blev några för mycket, men trevligt var det iaf :) Att jag sen ska hålla på å sakna folk mitt i nätterna och vilja kramas jag med, det är en annan femma, och jag lär mig aldrig att sluta ringa när jag är full..



Over and Out





Kommentarer
Postat av: Sandy

Du har en bra idé med telefonen där...hehehe! Skulle nog inte vara så dumt för de allra flesta. För där alkoholen går in går ju vettet ut. Och då säger man ju saker man kanske inte skulle sagt i vanliga fall...

2007-10-08 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0