Lycklig dag idag!

Kära vänner!

Idag är en bra dag, och inatt blev det precis som en kvinna vid namn Maria sade till mig igår kväll- du kommer nog inte kunna sova inatt- och nej, jag somnade inte förräns efter kl 3 och vaknade kl 7 i morse och kunde inte sluta tänka och le för mig själv..

På vad undrar ni nu, jo det är så här att inom kort kommer jag vara utbildad hudvårdskonsult för Mary Kay. =)
Tror ni att jag är lycklig eller lycklig?

Mycket lycklig.

Var på en visning igår hemma hos Tess, där Maria, som alltså är sales director höll klass och visade massor av produkter, men dom mest basic så att säga, grunden i en fin hud, rengöring och fukt, sen såklart en massa andra saker som hör till. Bl.a en peeling, jag tror det är en slags kemisk peeliing som du annars gör på en salong för dyra kroningar, men alltså kan göra hemma framför badrumsspegeln för mindre dyra kroningar... Jag lovar och svär att idag har jag så sammetslen hud och rynkorna jag hade i pannan och mellan ögonbrynen, dvs mina bekymmersrynkor är nästan bortblåsta, och det är efter EN behandling.. Jag blev helt såld på produkterna och Maria fick veta att jag har planer på att bli hudterapeut och tyckte jag har väldigt fin hud, och såg att jag sköter om den, och hörde att jag redan nu kan mycket om hudvård och kosmetika, så hon föreslog att jag blir konsult under henne och kommer på ett möte på tisdag.

Jag funderade inte så länge faktiskt, skulle det inte gå bra för mig, vilket jag betvivlar då jag i ärlighetens namn alltid varit bra på att sälja och prata för mig, samt kan mycket i grunderna för bra hudvård och det mesta inom kosmetik så har jag isf fått varor värda nära 3000 för 1500, så jag går inte back på något sätt och vis av att prova. Dessutom har jag ju inget heltidsjobb så hon tyckte det var klippt och skuret för mig.

Jag är så himla glad idag. Det känns som jag lever igen, att jag fått något att leva för. Att få jobba med människor och något jag brinner för, kommer alltså snart vara verklighet för mig.

/Sara blivande hudvårdskonsult Mary Kay.

Kommentarer
Postat av: Hon

GRATTIS!!!! Superglad för din skull! Tänk vad allt annat faller på plats så fort en sak har gjort det. Det kommer att gå superbra just av den anledningen att du vill det här så mycket. Och såklart för att du kan det här :)

Många kramar!

2007-10-25 @ 13:58:27
URL: http://alteunderctrl.blogspot.com/
Postat av: Leopardhonan

Tack så mycket vännen! Det känns superbra, och på tisdag är jag nog i sjunde himlen när jag beställt mitt första paket och lagt min första order.. :)

2007-10-25 @ 14:20:32
Postat av: Agnetha

Coooolt.

2007-10-25 @ 14:43:50
URL: http://williamojoline.blogg.se
Postat av: Caroline

GRATTIS! Vad kul! Lycka till! :)

2007-10-25 @ 20:17:18
URL: http://www.metrobloggen.se/gymmnasisten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0