Neg.punkt.nu.

men orka..?

Gör dig fri det negativa- försök att släppa fram nånting positivt nån gång ibland. Försök att se nån ljusglimt därborta bakom de mörka molnen. Försök. Det är inte lätt när man tar till sig allt och vänder det negativt, vilken energi det krävs också varje gång. Energi som skulle kunna läggas på annat.

Det är inte heller lätt att vända det till något positivt, kanske lättare sagt än gjort. Men jag vet vad jag pratar om, för jag var sån själv förut, men jag är glad att jag har medicin som lyfter mig till ytan numer, som gör att jag tänker positivare och slipper leva i det grå jämt.

Jag lider med dig. Du därute. Du negativa.
Det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0