Ödet

Jag tror ödet spelar ett spratt med mig just nu..

Hade bestämt mig angående att resa själv. Träffa Michalis m.m... Att eventuellt åka lördag eller söndag. Men då har jag alltså gått och blivit sjuk som sagt och är fortfarande hyfsat dålig. Haft feber, svettats, ont i halsen och pratar som Klas-Göran 49 år, med grov grov röst.. så blir jag inte frisk som i ett nafs imorgon så är det nog kört. Har inte ens kollat om biljetterna finns kvar idag, men igår fanns dom till Rhodos Stad kvar iaf.

Gick ner till brevlådan igår i "farstun" och då hade jag fått brev från Åsö gymnasium att jag kommit in på Naturkunskap B som jag sökt, utan att ens bifoga några betyg eller nånting från Ösd, så fick jag alltså besked om att jag kommer in.. och isf ska börja kursen den 31 maj-27 juni med 4 timmar per dag.

Ringde AF kundtjänst och hörde om dom vet om man får gå när man har a-kassa, dom hänvisade såklart mig till a-kassan, ringde dom och dom stängde kl 12 igår. Kan ju inte ringa idag för det är röd dag idag, så nu måste jag alltså sitta å vänta till imorgon innan jag får klarhet i nånting. 

Får jag gå kursen? Kan jag åka till Rhodos? 

Jobbet har även ringt om massa jobbpass, både i helgen och nästa såklart, bara för att jag är sjuk och bara för att jag inte vet såklaaaart. Suck.

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hej gumman!
Vad glad jag blev när jag läste att du ska plugga. Jag har väntat på det, ser du.
Och jag vet ingen annan än du som kan se så fräsch ut fastän du är sjuk/"hemmasunkig"....

2007-05-17 @ 20:55:17
Postat av: Leopardhonan

ÅH vad söt du är min kära vän!!! tack nu blev jag lite gladare :) massa pussar å kramar!!!

2007-05-18 @ 00:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0