Dustbusting..

Köpte iaf en ny dammsugare igår- äntligen- när vi var i Farsta Centrum. Den kan jag ju roa mig med idag, men om jag blir så mycket gladare av det tror jag väl knappast eftersom jag brukar bli aggresiv när jag dammsuger..


image46

En av marknadens tuffaste dammsugare i läcker grön färg. Det är dessutom ett riktigt kraftpaket. Liten och kompakt men trots det en motor på 1600 Watt och en reglerbar sugeffekt upp till hela 400 Watt. Sugeffekten regleras enkelt via en fjärrkontroll på röret. Teleskoprör ger dig möjligheten att ställa in rätt ergonomisk längd på rör samt underlättar förvaring. Hepafilter rensar utblåsluften med mycket hög filtrering. Dessutom utnyttjas Silver Nano teknik för att ta död på bakterier i dammsugaren. Aktionsradie på 9,2 meter.



Den matchar även min inredning just nu.. Kan det bli bättre..

ÅH vilken "underbar" dag.

**Dammsuga. Bra att ta till när du är ledsen och upprörd. Du får dessutom ett rent hem... Du kan slå runt hur du vill, slå bara inte ner nån, förutom kvalsteräcklena som invaderat. **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0