Creepy

okeej. saker börjar fan bli creepy..

Många kan nog få en väldigt dyster inblick i mitt liv eftersom jag ofta skriver när jag är ledsen, det är mitt sätt att bearbeta saker och ting, och allt släpper när jag fått skriva av mig. Sen är det bra så. Så därför är min blogg inte den allra gladaste ibland, men jag får ju kommentarer som gör mig glad, att jag hjälper andra som har eller haft det svårt i vissa situationer, och då har man iaf stöttat nån, bara genom att vara sig själv och att dela med sig.

Självklart skriver jag även när jag är lycklig, men eftersom jag inte direkt är inne i någon lyckoperiod just nu så ser det rätt tragiskt ut senaste veckorna.. tyvärr..

*****************

Det blev aldrig ringt till A.-kassan idag heller för att jag vaknade relativt sent och var uppe alltför länge igår. Mary ringde och tog med mig till Gålö Naturreservat som vi strövade omkring i, tog lite kort och fikade på en liten strand. Jättefint. Ett sånt ställe skulle jag verkligen vilja ta med mig min kärlek till, inte för att jag har nån, men om nån skulle dyka upp innan jag dör ;-) vore en sån utflykt väldigt härligt. 


Foton kommer läggas upp som vanligt i min bilddagbok. www.leopardhonan.bilddagboken.se. Här får du ett litet smakprov på en sjukling ute i naturen..

    
Klicka på mig så får du se mig sjuk, nästan osminkad, "utan" ögonbryn och otrrrrrrroooooligt (som Tilde de Paula säger) charmig ändå. ;-) haha.
Tror det är dags att färga..

 
Nej skallebank, måste vila nu. När ska jag få bli frisk?

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Mäh, din blogg är väl inte konstig, du är inte deprimerande. Allt du skriver är hur normalt och intressant som helst. Skriv mer...

2007-05-19 @ 08:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0