HATA BLOGG.SE

nä fy fan vad irriterad jag blir asså..

Skrev jordens längsta inlägg på jobbet inatt.. Kollade till å med så det blev publicerat... och innan kopierade jag det om det skulle bli error eller nåt annat fel som det alltid blir på blogg.se.....

Inlägget fanns där i natt... på min blogg- men inte nu.!!????
asså HATA BLOGG.SE säger jag bara.

Var det någon som hann läsa mitt inlägg "Den maniska våren" ????

måste skriva till blogg å beklaga mig ENORMT mycket nu-USCH så jävla arg på dom!

Kommer byta blogg om det inte åtgärdas inom kort, för såhär går det inte att ha det.. Kanske ska börja skriva dagbok istället för hand, men oj vilken tid det skulle ta med tanke på hur fort jag skriver på datorn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg....så nu vet du det! Hahaha!

2007-03-05 @ 19:24:33
Postat av: Sandy

Meeen jag skrev ju att det var ifrån mig och så blev inte namnet ifyllt...men det är jag iallafall som läser din blogg!

2007-03-05 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0