Smek min själ.

Jag har nu gjort ett seriöst försök till att få lite färg. Ligga i parken bakom mitt hus och lyssna på musik, sola å svettas på min leopardfilt i min leopardbikini. Jag har legat där i nästan två timmar och plågat mig själv.. Men när vinden blåser över mig samtidigt, då är det riktigt skönt.

Annars är det förjävla trist att sola. Inget jag tror jag kommer roa mig med i sommar även fast det roar andra. Då tycker jag hellre om att strosa omkring bland människor i fint väder på söder, i en somrig kjol och iförd sandaler. Det är sommar det.

Ja sommaren är här, men jag känner mig deprimerad och ensam, trots att jag inte är ensam egentligen. Skulle vilja ha en kärlek som ligger bredvid mig i parken. Ett par vackra ögon att titta in i, som smeker min själ, och ett par händer som smeker min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0