Samantha..

 
Daterat: Idag kl 01:18
 
 
 
Då var alla hjärtans dag över igen då och inte fick jag något i år heller, ja inte av någon kärlek iaf, men jag har ju å andra sidan inte någon kärlek heller.. Men blommor fick jag av syrrans man när han och hans son Filip var här i helgen, så det var ju gulligt. Vi var i Farsta i lördags och han handlade underkläder till syrran på min inrådan och smycken till småtjejerna, ett hello-kitty-set till Lea så jag skämtade till det och undrade vad jag ska få då, ingenting som vanligt, och suckade. Väl på väg hem med en jävla vedkorg i famnen på 8 kilo så stannade Ulf till vid T-banan och gick in på blomsteraffären, jag tänkte varför ska han köpa blommor här i stockholm å ta med hem till syrran för? När han kom ut så gick han rakt fram till mig och gav mig blommorna, ja så att jag också skulle få nåt på alla hjärtans dag! Det var himla gulligt av honom även om jag skämtade såklart när jag suckade över att inte jag får något den dagen.

Några alla-hjärtans-dag sms har också dimpt ner idag, började kl 05,30 med att jag fick ett från min gulliga faster, sen från Linda och syster, men jag hade nog räknat med att få åtminstone ETT sms till från en viss person, eller iaf ett mail eller nåt, men nädå, Malmö visar sin frånvaro och därmed jag med. Jag lägger ner. Eller det har ju inte ens börjat ändå så, det är så lugnt så. Jag har visat min besvikelse genom att byta relation på helgon från beundrare till nätpolare, så nu ska vi se vad han säger om det..haha. Löjligt men nödvändigt i internetvärlden.

Apropå internetvärlden och betapet så måste jag säga att från och med igår morse till å med 12,30 tiden idag så hade jag sällskap både online och sen in real life med lite drinkar här hemma och trevligt sällskap. Mycket trevligt till och med, och helt impulsivt, men det är ju sån jag är, så jag fick faktiskt skeda in den här dagen, så oerhört skönt, otippat och underbart faktiskt, ibland skadar det inte att man är framåt och lite galen, och nu är jag inte en sur jävla gammal nucka längre heller, och jag har ett till lik i garderoben, men what the fuck, jag kanske är död imorgon =)

Annars har jag gått promenad och hämtat ett till paket från buzzador med en dryck som heter Minute maid, supersmarriga vitamindrycker som jag fick 12 st av, jammie, samt att min härliga parfym kom i brevlådan idag. Så efter en svettig promenad i dunjackan och sedan en dusch fick jag äntligen spruta på mig av min favoritparfym och bara ligga här i soffan å drömma mig bort, dricka vitaminkick, kolla på säsong 2 av Twin peaks och längta, längta efter kärleken eller varför inte en pizza i huddinge..

Men Kärleken finns inte idag, den kommer inte imorgon, men jag fick känna värme och åtrå igen, även om det var tillfälligt, för nej, jag tänker inte ha några förhoppningar om att det skulle bli något seriösare, nä tror väl knappast att jag kan ha sån tur, men trevligt var det iaf. Och nej, jag känner att celibat är inte min grej, jag är ju fan Samantha. Även om jag blivit en lugnare Samantha med åren så måste jag ju upprätthålla min original-levnads-standard.. . ;-)

Skämt åsido..

Puss på er alla och hoppas ni hade en underbar dag. Min blev inte helt tokig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0