What is life for?


Piss är vad det är. Rent och gult piss.

Trött är jag. Varit vaken sen 7 i morse å nu ska jag alltså jobba hela natten på det till 7 imorgonbitti. Det här kommer bli greeeeat. Hoppas jag kan slumra till i soffan 2 timmar om det är lungt här.

Var på stan idag från 11,30-18. Strosade runt med Cindy som vanligt, sen gick vi till humlan å satte oss med lite käk och solade lite. Å inte hittade jag nån mobil heller. Ingen av dom fyra jag tittat ut på nätet var som beräknat. Den finaste av dom alla, den röda, visade sig vara den fulaste av dom alla.. Plastig å färgen var inte alls densamma. Den jag sett på bilden ser mer ut som vinröd, IRL kan jag ju säga att den var mellan röd, rosa å orange. Asful och som sagt dyr, men ser ut som nåt billigt man kan köpa i en tuggummiautomat för några kronor.. Nej tack.

Dom andra hade alldeles för konstiga knappsatser, vissa var för små och satt för tätt, det funkar inte med min tumnaglel tyvärr.. ;-). Eftersom jag sms:ar väldigt friskt så är det nästan viktigast, att det går snabbt å lätt att messa..
 
Det har varit en het sommardag idag.. Nu e jag alldeles rödbränd, som den kräfta jag är. Sexigt. Sen fick Stockholms city besök av Cissi, min vän från Östersund, som varit här nere några dagar, och vi satte oss i Kungsan å snackade av några timmar ihop. Trevligt!

Sen kunde jag inte sova när jag kom hem.

Å nu sitter jag här på jobbet. Trött. Less. Ingen livslust alls. 

Irriterad på mig själv och på alla i dess rike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0