Tråkbloggar

Läste en kompis blogg och kan inte säga annat än att jag tänkte precis skriva samma sak i ett inlägg igår om det hon skrivit om, nämligen tråkiga bloggar..

Okej, alla har rätt att skriva hur dom vill, om vad dom vill i sin egen blogg, men snälla, varför har man ens en blogg om man inte har nåt annat att säga än att latten dom smuttar på i 3 timmar-för att egentligen spana på killar på stadens enda "hippa" fik- var lika god som vanligt och att helgen snart närmar sig?

Om det enda som står är  "Idag var jag och Petronella och fikade på samma-fik-som-vi-fikat-på-i-alla-år-varje-dag-efter-jobbet-eller-när-vi-shoppar.

Haha- men- det är faktiskt lite förvånande hur en så tråkig blogg blir rätt rolig ändå.

Såå summan av kardemumman, vissa bloggar blir rätt roliga att följa bara för att dom är så satans tråkiga egentligen och dom har inte en aning om det tyvärr. :)


Peace

/honan


Kommentarer
Postat av: Hon

Du kan tro att jag skrattade när jag läste ditt inlägg ;)

2007-08-22 @ 18:24:01
URL: http://alteunderctrl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0