Fylla and friends.

Oj oj oj. Jag lyckades igen. Packa ner mig själv till botten. Men förfesten var ju kul iaf. ;-)

Inte så bra att supa sig fullast när man inte mår så bra innerst inne. Men men. Samma gäng denna gång på min balkong. Jag, Cindy, Ola och Lennie. Vi e ett bra gäng.. på att ha skoj å dricka alkohol ihop.

Vi åkte taxi till skanstull sen hoppade vi ur och Lennie fixade en ny taxi direkt hem igen, för jag blev knall kan man väl säga. Kom hem, han förklarade att han helst ville stanna, att han är kär i mig, men jag känner inte detsamma och vill bara vara själv just nu, så jag skickade iväg honom till stan igen vänligt men bestämt, och tackade för att han skjutsat mig hem. (Tur man har riktiga vänner när man behöver dom.) Pratade in två förmodligen patetiska meddelanden till en viss f.d kille, sen somnade jag nog riktigt gott.

Idag mår jag bajs. Ont i skallen som bara satan själv kan ha, men jag får väl skylla mig själv antar jag.


Vi kör ett citat igen:

DAGENS CITAT Elbert Hubbard - En vän är en som vet allt om en men och ändå tycker om en.


Nej nu ska jag återgå till sängen, min absolut bästa vän idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0