BTW

By the way. Måste fan ha varit knark i bullarna.. FAN FAN FANS jävla balle. I LÖÖÖÖV MIN MOBIL...  SKIT OXÅ. Den måste ha ramlat ur fickan, fittan.

jaja. Kul å köpa ny mobil då. Not. Köper nog en likadan kanske.

Kan ju ringa Kvarnen när Cindy kommer hit å hämtar grejorna, nu måste hon bara komma idag asså så jag kan låna hennes telefon å ringa å höra om dom fått in ett stycke mobil med ett körsbär som mobilsmycke och en Mexx-jacka med en virkad blå blomma som brosch.. Trodde jag var smart när jag gick med jackan hängandes över handväskan, sparade in på en garderobsavgift, men jag hade ju hellre betalat 15 spänn för garderoben än att förlora en jacka för tusen spänn. Det tog länge innan jag hittade den jackan också. Även om den är svart och relativt "vanlig". ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH vilket jävla pucko jag är sometimes. 

Men eeeyyy- jag hade ju kul. Ja för fan.

Nu -------------->> sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0