I´m grym!

Möte igår kl 10 på hammarbyhamnens grb. Intro nästa torsdag. Verkar vara en urschysst chef, kille, mycket bra-ingen sur gammal finne. hihi. ;-) Nä han var trevlig. Det var ingen intervju utan sitta å snacka och han berättade om gruppbostaden och visade mig runt. Träffade bara en boende men jag får ju träffa alla nästa torsdag och själv känna efter om det känns bra och sen två intropass till också.

jippi- I´m Grym!

Sen blev det spöregn och en shoppingtur på stan med Cindy, dock utan att shoppa något tyvärr. Blev lite lunch på burger king sen hittade jag inget mer..hehe. Blev ännu fetare och fick inte på mig nåt snyggt ändå. Hittade inte jackan heller som jag fann på Lindex förra veckan i Globen. SKit också. Det fanns ju inga storlekar där så jag kollade på 3 lindexaffärer i stan, men nä hittade inte ens en enda sån jag ville ha. Min vanliga tur. Men det kanske kommer nåt snyggare :)

Nu ska jag.. hmm. fika lite frulle... (ja jag vet klockan är 17:46 men jag kunde inte sova så bra i natt)
sen gå till Globen å handla lite på Ica.

jordgubbskräm på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0